Cu toții probabil ați auzit de marele scandal cu YouTube sau, cum l-au numit YouTube-eri, adpocalipsa. Pe scurt, au fost afișate reclamele marilor companii pe unele clipurile YouTube în care conținutul era discutabil. Clipuri ale organizațiilor teroriste, clipuri injurioase, rasiste, clipuri care instigau la ură.
Evident că în urma acestui lucru, Google a luat măsuri și a suspendat amplasarea reclamelor pe anumite clipuri, unele companii chiar și-au anulat sau și-au închis campania publicitară pentru YouTube. Din cauza acestor măsuri luate de Google, afectați au fost și marii YouTube-eri de bună credință. Veniturile acestora s-au micșorat și toată lumea a putut observa în panoul de control YouTube că, câștigurile scad vertiginos.
Tot atunci Google a schimbat pragul de la care un YouTube-er poate activa monetizarea pentru clipurile sale. Poți activa monetizarea pe clipurile tale YouTube doar dacă vizualizările însumate ale tuturor clipurilor tale YouTube, depășesc 10.000 de vizualizări. O schimbare bună din punctul meu de vedere. Poate voi discuta cu altă ocazie, într-un alt articol, de ce cred că această măsură aduce beneficii de ambele tabere, și pentru YouTube dar și pentru creatorii de conținut.
Revenind la subiectul articolului, YouTube introduce noi indicatoare de monetizate pentru clipurile video prin care YouTube-rul poate să înțeleagă dacă un clip video este legitim pentru monetizare și în cazul în care clipul a fost etichetat ca nelegitim, să poată solicita o revizuire manuală din partea YouTube cu privire la clipul respectiv. Dacă acesta a fost catalogat în mod greșit ca nelegitim pentru monetizare, în urma revizuirii din partea YouTube, se poate reactiva monetizarea pentru clipul îndoielnic.
Indicatoarele de monetizate pot fi observate în dreptul fiecărui clip video din secțiunea Creator Studio (Studio de creație) Video Manager (Manager Video)
Semnificația celor 3 indicatoare este după cum urmează.
Semnul dolar într-un cerc galben: înseamnă că videoclipul va fi monetizat doar în vizionările din YouTube Red sau vor fi afișate un set limitat de reclame pe acesta pentru că a fost etichetat ca "nepotrivit pentru toți advertiserii (companiile care cumpără reclamă pentru a o afișa pe YouTube)"
Semnul dolar tăiat: înseamnă că videoclipul nu va fi monetizat. Acesta ori a primit strike, ori încalcă regulile de conduita ale comunității.
Semnul dolar într-un cerc verde: înseamnă că videoclipul este în regulă și va fi monetizat.
Mai trebuie menționat că, câștigurile YouTube-erilor nu se vor schimba odată cu sosirea acestor noi indicatoare în contul lor ci mai degrabă au menirea ca YouTube-rul să înțeleagă mai bine ce clipuri sunt monetizate sau dacă sunt monetizate, dacă videoclipurile sunt potrivite sau nu pentru a fi monetizate. Pe final vă reamintesc că YouTube este folosit de 1,5 miliarde de utilizatori lunar.
Sursa: YouTube
Evident că în urma acestui lucru, Google a luat măsuri și a suspendat amplasarea reclamelor pe anumite clipuri, unele companii chiar și-au anulat sau și-au închis campania publicitară pentru YouTube. Din cauza acestor măsuri luate de Google, afectați au fost și marii YouTube-eri de bună credință. Veniturile acestora s-au micșorat și toată lumea a putut observa în panoul de control YouTube că, câștigurile scad vertiginos.
Tot atunci Google a schimbat pragul de la care un YouTube-er poate activa monetizarea pentru clipurile sale. Poți activa monetizarea pe clipurile tale YouTube doar dacă vizualizările însumate ale tuturor clipurilor tale YouTube, depășesc 10.000 de vizualizări. O schimbare bună din punctul meu de vedere. Poate voi discuta cu altă ocazie, într-un alt articol, de ce cred că această măsură aduce beneficii de ambele tabere, și pentru YouTube dar și pentru creatorii de conținut.
Revenind la subiectul articolului, YouTube introduce noi indicatoare de monetizate pentru clipurile video prin care YouTube-rul poate să înțeleagă dacă un clip video este legitim pentru monetizare și în cazul în care clipul a fost etichetat ca nelegitim, să poată solicita o revizuire manuală din partea YouTube cu privire la clipul respectiv. Dacă acesta a fost catalogat în mod greșit ca nelegitim pentru monetizare, în urma revizuirii din partea YouTube, se poate reactiva monetizarea pentru clipul îndoielnic.
Indicatoarele de monetizate pot fi observate în dreptul fiecărui clip video din secțiunea Creator Studio (Studio de creație) Video Manager (Manager Video)
Semnificația celor 3 indicatoare este după cum urmează.
Semnul dolar într-un cerc galben: înseamnă că videoclipul va fi monetizat doar în vizionările din YouTube Red sau vor fi afișate un set limitat de reclame pe acesta pentru că a fost etichetat ca "nepotrivit pentru toți advertiserii (companiile care cumpără reclamă pentru a o afișa pe YouTube)"
Semnul dolar tăiat: înseamnă că videoclipul nu va fi monetizat. Acesta ori a primit strike, ori încalcă regulile de conduita ale comunității.
Semnul dolar într-un cerc verde: înseamnă că videoclipul este în regulă și va fi monetizat.
Mai trebuie menționat că, câștigurile YouTube-erilor nu se vor schimba odată cu sosirea acestor noi indicatoare în contul lor ci mai degrabă au menirea ca YouTube-rul să înțeleagă mai bine ce clipuri sunt monetizate sau dacă sunt monetizate, dacă videoclipurile sunt potrivite sau nu pentru a fi monetizate. Pe final vă reamintesc că YouTube este folosit de 1,5 miliarde de utilizatori lunar.
Sursa: YouTube
Comentarii
Trimiteți un comentariu