Treceți la conținutul principal

YouTube devine mai clar cu privire la clipurilor ce pot fi sau nu monetizate

Cu toții probabil ați auzit de marele scandal cu YouTube sau, cum l-au numit YouTube-eri, adpocalipsa. Pe scurt, au fost afișate reclamele marilor companii pe unele clipurile YouTube în care conținutul era discutabil. Clipuri ale organizațiilor teroriste, clipuri injurioase, rasiste, clipuri care instigau la ură.

Evident că în urma acestui lucru, Google a luat măsuri și a suspendat amplasarea reclamelor pe anumite clipuri, unele companii chiar și-au anulat sau și-au închis campania publicitară pentru YouTube. Din cauza acestor măsuri luate de Google, afectați au fost și marii YouTube-eri de bună credință. Veniturile acestora s-au micșorat și toată lumea a putut observa în panoul de control YouTube că, câștigurile scad vertiginos.

Tot atunci Google a schimbat pragul de la care un YouTube-er poate activa monetizarea pentru clipurile sale. Poți activa monetizarea pe clipurile tale YouTube doar dacă vizualizările însumate ale tuturor clipurilor tale YouTube, depășesc 10.000 de vizualizări. O schimbare bună din punctul meu de vedere. Poate voi discuta cu altă ocazie, într-un alt articol, de ce cred că această măsură aduce beneficii de ambele tabere, și pentru YouTube dar și pentru creatorii de conținut.

Revenind la subiectul articolului, YouTube introduce noi indicatoare de monetizate pentru clipurile video prin care YouTube-rul poate să înțeleagă dacă un clip video este legitim pentru monetizare și în cazul în care clipul a fost etichetat ca nelegitim, să poată solicita o revizuire manuală din partea YouTube cu privire la clipul respectiv. Dacă acesta a fost catalogat în mod greșit ca nelegitim pentru monetizare, în urma revizuirii din partea YouTube, se poate reactiva monetizarea pentru clipul îndoielnic.
Indicatoarele de monetizate pot fi observate în dreptul fiecărui clip video din secțiunea Creator Studio (Studio de creație) Video Manager (Manager Video)
Semnificația celor 3 indicatoare este după cum urmează.

Semnul dolar într-un cerc galben: înseamnă că videoclipul va fi monetizat doar în vizionările din YouTube Red sau vor fi afișate un set limitat de reclame pe acesta pentru că a fost etichetat ca "nepotrivit pentru toți advertiserii (companiile care cumpără reclamă pentru a o afișa pe YouTube)"

Semnul dolar tăiat: înseamnă că videoclipul nu va fi monetizat. Acesta ori a primit strike, ori încalcă regulile de conduita ale comunității.

Semnul dolar într-un cerc verde: înseamnă că videoclipul este în regulă și va fi monetizat.

Mai trebuie menționat că, câștigurile YouTube-erilor nu se vor schimba odată cu sosirea acestor noi indicatoare în contul lor ci mai degrabă au menirea ca YouTube-rul să înțeleagă mai bine ce clipuri sunt monetizate sau dacă sunt monetizate, dacă videoclipurile sunt potrivite sau nu pentru a fi monetizate. Pe final vă reamintesc că YouTube este folosit de 1,5 miliarde de utilizatori lunar.
Sursa: YouTube

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viber permite să-ți schimbi numărul de telefon fără să pierzi conversațiile

Nu știu cât de populară este aplicația Viber pe la noi și câți o folosesc însă eu unul, mă număr printre utilizatorii săi. De la versiunea 4.7 Viber permite schimbarea numărului de telefon folosit cu aplicația Viber fără să pierzi datele, conversațiile, fișierele trimise/primite. Accesezi Viber, Setări, Cont, Schimbați numărul de telefon și ai doua opțiuni la dispoziție. Număr de telefon nou: poate fi folosit în cazul în care doriți să schimbați doar numărul de telefon asociat cu Viber, fără pierderea datelor Număr de telefon nou și dispozitiv nou: poate fi folosit în cazul în care doriți să vă mutați conversațiile și toate datele Viber pe un nou telefon și totodată să schimbați și numărul de telefon. Dacă veți alege această opțiuni, aplicația Viber vă invită să creați un backup (copie de rezervă) a datelor și conversațiilor, în contul Google Drive și abia apoi să introduceți noul număr de telefon. După ce ați parcurs acești doi pași folosind opțiunea "Număr de telefon n...

Cand primesc update-ul la Android 8 Oreo?

Acum ca Android 8 Oreo a fost lansat si am vazut deja ce este nou , intrebarea tuturor emtuziastilor Android dar si a utilizatorilor este "Cand primesc update-ul la Android 8 Oreo?" Ei bine marii producatori de telefoane nu s-au inghesuit sa comunice public aceste informatii despre cand urmeaza sa fie lansat update-ul pentru Android 8 Oreo si nici pentru ce modele va sosi acesta. Faptul ca acestia nu obisnuiesc sa lanseze public aceste informatii, nu este o noutate. N-au facut-o nici cand s-a lansat Android 5 Lollipop, Android 6 Marshmallow sau Android 7 Nougat. Tot ce vor spune marii producatori de telefoane in urmatoarea perioada cu privire la intrebarea "Cand primesc update-ul la Android 8 Oreo?" sunt urmatoarele raspunsuri: in urmatoarea perioada, in urmatoarele luni sau in decursul acestui an. Uneori pentru Samsung un asemenea raspuns poate insemna (pe putin) in 6 luni sau chiar mai mult. Totusi o veste imbucuratoare pentru cei ce asteapta lansarea noilo...

Camera telefonului LG V30 va avea deschiderea diafragmei f/1.6

Cand vine vorba de performantele unei camere smartphone, una din principalele caracteristici pe care trebuie sa le aiba camera foto este deschiderea diafragmei sau aperature. Cu cat deschiderea este mai mare/larga, cu atat mai multa lumina va atinge senzorul foto si astfel vor rezulta fotografii mai bune. O deosebita importanta o are deschiderea diafragmei si in cazurile de lumina slaba (low light). Cu cat deschiderea diafragmei va fi mai mare, cu atat fotografiile vor fi mai detaliate atunci cand vei fotografia in lumina slaba. Pana la momentul actual, cea mai mare deschidere a diafragmei pentru camera foto o are telefonul Galaxy S8 aceasta fiind de f/1.7. Acest lucru se va schimba odata cu lansarea lui LG V30. LG a confirmat ca deschiderea diafragmei va fi f/1.6 si ca acest lucru va permite cu pana la 25% mai multa lumina fata de f/1.8 atat de comun pe celelalte camere de telefon. Acestia vor folosi lentile Crystal Clear capabile sa colecteze mai multa lumina si sa reproduca mul...