În perioada următoare s-ar putea să vedem din ce în ce mai puține reclame enervante. Google ia inițiativă în acest sens și va trimite proprietarilor de site-uri avertismente cu privire la reclamele intrusive, deranjante sau în cazul în care acestea sunt amplasate în exces în cardul site-ului.
Ulterior, proprietarii de site-uri vor putea accesa secțiunea Ad Experience Report pentru mai multe lămuriri și screenshot-uri cu reclamele problematice existente pe site-ul lor și asupra cărora au primit avertisment.
Statistic vorbind, reclamele de tip pop-up sunt cele mai enervante și este factorul decisiv ce determină utilizatorii să-și instaleze softuri, aplicații sau extensii de tipul add block pentru blocarea reclamelor. Tot reclamele de tip pop-up determină utilizatorii să nu mai viziteze site-ul care conține astfel de reclame. Avertisment vor primi și site-urile care în versiunea mobilă afișează reclame în exces.
Într-un comunicat Google explică:
Ulterior, proprietarii de site-uri vor putea accesa secțiunea Ad Experience Report pentru mai multe lămuriri și screenshot-uri cu reclamele problematice existente pe site-ul lor și asupra cărora au primit avertisment.
Statistic vorbind, reclamele de tip pop-up sunt cele mai enervante și este factorul decisiv ce determină utilizatorii să-și instaleze softuri, aplicații sau extensii de tipul add block pentru blocarea reclamelor. Tot reclamele de tip pop-up determină utilizatorii să nu mai viziteze site-ul care conține astfel de reclame. Avertisment vor primi și site-urile care în versiunea mobilă afișează reclame în exces.
Într-un comunicat Google explică:
Replacing annoying ads with more acceptable ones will help ensure all content creators, big and small, can continue to sustain their work with online advertising. This is why we support the Coalition's efforts to develop marketplace guidelines for supporting the Better Ads Standards and will continue working with them on the standards as they evolveTradus:
Înlocuirea anunțurilor enervante cu cele mai acceptabile va contribui la asigurarea faptului că toți creatorii de conținut, mari și mici, pot continua să-și susțină activitatea cu publicitatea online. De aceea, susținem eforturile Coaliției de a dezvolta linii directoare pentru piața pentru susținerea standardelor pentru anunțuri mai bune și vom continua să lucrăm împreună cu aceștia asupra standardelor pe măsură ce acestea evolueazăSursa: Google
Comentarii
Trimiteți un comentariu